26 AUGUSTI

hej!
Igår fyllde min bror år också, vi fyller år på raken! Först jag sen pappa sen bror, haha!
Sorry för dålig uppdatering igår, åkte tidigt till ponnyallsvenskan igår för att vi skulle vara funktionärer, oså efter det fotade vi hästarna i hagen!
På vägen hem köpte vi också godis :D och sedan duschade jag, åt osådant, sen kom Moa och gick hem vid 8, men jag var så sjukt trött kunde inte hålla ögonen öppna!! så gick o la mig vid halv 10, 10 :D

Lång beskrivning på en liten sak, men idag så ska jag verkligen blogga mycket! ska fixa massa tidsinställda så det kommer upp inlägg när jag är i skolan!
Så håll era ögon öppna nu!!! haha, hejdå!//matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0