KNATTELÄGER

Hej!
denna helgen har varit sjukt uttröttande för lilla Matilda... :) 
först på lördagen klockan 10 (i stallet) så skulle jag leda på knattelägret, ledde Castillo, och det är 3 grupper och efter alla 3 grupperna så ska man leka med barnen i ridhuset, man är ganska trött efter, speciellt om man måste säga till en unge att gå till dem andra för att hon vill rida på min rygg hela tiden... haha!

Idag ledde jag också på knattelägret och ledde då Delicato, samma här 3 grupper, oså stack han ifrån mig för han blev rädd, asså alla hästar ''stack'' eller så, men det va inga barn inne på banan som tur va ;) 
sedan hjälpte jag dem borsta oså, sedan plocka undan hela ridbanan och leka lite på det! 
Efter det iallafall så träffade jag Moa och vi har haft vattenballongskrig! film kommer!! 

Imorgon så börjar jag kvart över 11, som jag gör varje måndag och Torsdag, sjukt skönt!! orkar inte börja 8 varje dag!! efter det blir det nog Moa igen, men nu ska jag måla mina naglar! det blir Isadoras nummer 729 marzipan, aja hajdoo! 
Har ingen bra bild på delicato så ni får en på castillo i spiltan bara:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0