BAD UPDATE

hej!
ja, ni vet ju redan och ser rubriken, och nu ska jag verkligen bättra på mig, men vädret har varit jättefint nu i 2 dagar så har bara njutit lite, sådant måste man också få göra fast man har en blogg.
Jag ska ägna lite tid åt bloggen dock, i swear!
 
Hemma hos mig har iaf poolen satts upp och vi bara lever! det var varit sjukt varmt nu mån-tis så har badat,solat och allt som hör sommaren till!
I måndags åkte poolen upp då och Thilda kom hit så då badade vi, på kvällen hängde jag med henne hem och sov där, för nästa dag skulle vi shoppa! Vi cyklade faktist till stan, en skön tur vid sjön, och sjuukt varmt var det också! Men jag kom hem med 2 toppar och en bikiniöverdel. bilder kommer! sedan åkte vi till mig och badade och FOTADE så nu har jag jättefina bilder på lager, är skitnöjd för bilderna är superfina!
 
Och nu till dagen, har inte varit hemma speciellt mycket, utan hängde med pappa in till stan där vi skulle handla lite mat osv, hann också slinka in på the body shop där jag köpte mig ännu en bodylotion ♥ Jordgubb blev det denna gången, haha! Sen dess har det blivit kallare... så har läst lite i mina moppeböcker, man måste börja tidigt ju! Så den 2a September börjar det, och jag säger bara, håll er inne då! ;)
bild från Turkiet 2011, nu åker vi om bara 7 dagar! TAGGAA
 

Kommentarer
Postat av: Josefin och Moa

Härlig bild! :D

2012-07-06 @ 17:47:07
URL: http://Ponnymoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0