IMORGON ÅKER VI

att vädret alltid ska vara så tråkigt!! jag hade velat ta mig ett sista dopp i poolen, men är inte så sugen på det längre faktiskt... får se hur det blir med det i detta regniga vädret! men nu ska vi inte klaga! jag lämnar detta vädret imorgon ju!! Åker till varmare ställen (TURKEYYY) och bara njuuuuter! Jag lovar er att ta massa bilder, på allt så ni kan få återuppleva min resa. Idag ska jag packa i det lilla sista, om det ens är något? Tror inte det är så mycket mer... Med tanke på att jag har med mig 17 toppar till 7 dagar!! jag packar i allt som får plats bara! Haha! Och sedan så ska jag ju fira min bror som jag berättade igår. Men nu ska jag inte tråka ut er mer, så vi hörs senare, hejdå! //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0