JAG ÄR SÅ LYCKLIG

hej! Märkte att bloggappen är tillbaka, skönt men kommer ändå inte blogga i Turkiet såklart, har ju semester!! Imorgon ska jag till farmor&farfar för farmor fyller 75 år! Grattis till henne!! :) systemkameran ska med och troligtvis kommer dagens outfit upp, så håll era fina ögon öppna ;) ni kanske undrar vad rubriken "jag är lycklig" har med inlägget att göra??

det har det inte, men jag kan förklara i ett annat inlägg om varför jag är så sjukt glad :)

Men ska nog sova nu, eller iaf gå och lägga mig för vi ska åka tidigt imon tror jag hehe... så vi hörs imorgon, godnatt alla söta läsare! //Matilda


Kommentarer
Postat av: ♥ julia

sv: Härligt! Det är bra här med :D

2012-07-07 @ 00:34:14
URL: http://juliayes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0