Ö N S K E L I S T A

har hitills kommit på liiite saker jag önskar mig, fyller ju år den 23 Augusti! 
Därför skriver jag ner det till er, med lite info under varför osv, DOCK UTAN INBÖRDES ORDNING!
vill kunna ta bra bilder med självutlösaren & outfitbilder såklart ! 
ja jag håller på att ta moppekort nu, så jag vill ha en ny hjälm! har redan 2 hemma men de är inte lika fina, haha!
känner att det är dags för ett par till, och vill ha precis demma från MH (mountain horse) !!!
min bror och hans flickvän ska flytta hemifrån nu i Augusti, så mamma och pappa vill att jag ska flytta till nedervåningen där jag också får walk in closet, men jag får se om jag vågar, eftersom det är på marken och jag är mörkrädd... hahaha! 

detta är nog bara det jag har kommit på hitills, måste komma på något billigare som Moa kan köpa till mig, hmmm.... något förslag kanske?? ADIOS

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: tack :) finis!

2012-07-22 @ 21:58:34
URL: http://Wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0