MIDSOMMAR IMORGON!

Hej!
Idag har jag varit hemma hos Olivia,  jag åkte tidigt på morgonen det är därför jag inte har bloggat, eller ah jag åkte vid 11 :) För övrigt är vädret suuuper idag, det var 35 grader hemma när jag åkte imorse! På med shortsen, ett linne och solbrillorna!

Imorgon är det midsommar ju! och det ska först firas med att åka upp till Morfar på landet och äta där, sedan ska jag hem till Diana. Vi ska först ta en lååång uteritt och sedan på kvällen ska vi till hennes kompis Petra för hon ska ha en grillfest, MYS!
Jag antar att jag får fixa tidsinställda för att fylla ut tomrummet. Men nu ska jag gå! :) hejdå!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ville bara tipsa om att du just nu kan vinna en plattång från obh nordica hos mig till ett värde av 520kr.
Du kommer direkt till tävlingen genom att klicka på länken nedan!

http://maddisenj.se/2012/june/vinn-plattang.html

Om du inte tycker om sånna här kommentarer ber jag om ursäkt! Kram Madde

2012-06-21 @ 18:02:17
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0