TIPS PÅ BRA APPAR

vi börjar med de sociala apparna, som de flesta redan har:
1. Twitter, den appen jag använder mest! älskar twitter och heter mmatildal där!
2. Instagram, en app där man laddar upp bilder som man också kan redigera, och gillar andras! jag heter mmatildalarsson där!
3. Bloglovin, där kollar jag in mina favorit bloggar när de har uppdaterat osv, följ våran blogg där!
4. Blogg.se, den appen använde jag flitigt innan, darav den bättre uppdateringen men appen funkar inte just nu så det är inte så bra... men den är bra att ha när den funkar!
5. Facebook, alla har väl nästan facebook? jag använder dock inte facebook lika mycket längre, twitter har tagit upp platsen, men det är bra man kan hålla kontakt med många osv, heter som jag heter där!
 
och nu till de lite ''roligare'' apparna!
1. Spotify, också något de flesta vet om, men det är iaf en app där man kan lyssna på musik, antingen gratis under en begränsad tid eller betala för att få premium. Jag har premium och använder spotify flitigt!
2. Videofyme, brukar inte ladda upp videos där, eller har inte gjort det ännu men jag kollar på andras videos där! 3. Subway surfers, ett spel där man ska akta sig för tåg och liknande hinder som kommer ivägen och samla mynt, har dock spelat ut det lite men det är kul ändå haha!
4. H&M appen, den använder jag inte jätteofta för det kommer inte in nyheter så ofta, men det är bra att man kan lägga in favoriter osv, jag har de och ska troligtvis beställa lite också :D
5. Tv.nu en skitbra app där man kan välja mellan alla kanaler och kolla vad det är på tv just nu och 2 kommande program, använder den heeela tiden typ!

är ni sugna på att se topplista på spel etc. också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0