ULLA RED TILL ULLARED

Hej!
jag hann inte blogga igår eftersom datorerna var upptagna och eftersom bloggappen inte fungerar !
Men idag så ska jag blogga massor jag lovar, har massa inlägg på G, bla bildbomb och lite annat mysigt.
 
Igår var jag iaf på Ullared som jag sa, och kom hem med faktist oväntat lite saker, men det kostade ändå precis under 1000 lappen, stolt faktist! Har nog aldrig shoppat så lite på Ullared, applåder till mig! men ni kanske är sugna på att se bilder på de jag köpte? skriver iaf ner allt.
-cykelbyxor
-dressyrspö
-ridjacka
-ögonbryns ''kit''
-eyeliner
-solskyddande lypsyl
-tandborstfodral
-parfym
-body scrub
-''massage borste, duschborste, peelingborste'' kalla det vad du vill !
-skal
-plast till skärmen
vet inte om det var ngt mer ? har nämligen tappat bort kvittot så smart som jag är! men annars uppdaterar jag inlägget!
Men nu ska jag göra 2 bildinlägg (30 dagar)  Hejdå sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0