Just say fuck you and smile.

Hej!
nu sitter jag här med Moa, och vi har inte gjort speciellt mycket har bara chillidillat lite.
Idag äter vi hemma hos Moa, Pizza står på menyn! GOTT!! hon sover hos mig inatt också :)kanske.
Imorgon står SHOPPING på schemat! har massa pengar att slänga iväg mot lite kläder, känns bra!
tänkte kolla efter de sjuuukt snygga shortsen som finns på gina som Moa la upp häromdagen.
Har en liten ''lista'' på lite saker jag ska kika efter :
-bikini
-halsring
-ringar
-solglasögon
-tygväska
-bh&trosor
-rött läppstift
osv....
ja där fick ni en litenliten del av min finfina app inköpslistan ;) 
pussssssss!

det va det fulaste.... :s
image description


Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Sv: Okej, ikväll ska jag typ kolla på tv! Vad ska du hitta på nu på helgen då? :D

Förlåt för sent svar!

Kram

2012-03-09 @ 19:47:17
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; aha kul? :)

jadå, följer dig. följer du mig?

2012-03-09 @ 20:50:39
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0