SJUK

Hej!
ja ni ser ju rubriken, jag stannade hemma från skolan idag för att jag mådde skit imorse och jag är förkyld. Eftersom att det är kanothajk torsdag-fredag så är det bättre att jag blir frisk ju!
kan också passa på att meddela er att jag inte vill kanothajka!! kommer dö och orkar verkligen inte. Palla paddla 6 timmar på torsdag och 7 timmar på fredag, vem orkar det lixom?! hoppas bara jag inte ramlar i...
Ikväll är det ridning med ju så jag ska försöka packa hela dagen idag, eller mamma ska hjälpa mig vid 2 när hon kommer hem.
Men nu ska jag eventuellt försöka klura fram ett tidsinställt, ha det bäst om jag inte bloggar innan!

bild från stöten ♥


Kommentarer
Postat av: natta

snyggaste bilden jag sett på ett tag ;)

2012-06-03 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0