friday

Hej !
nu sitter jag framför en dator hos Matilda. Innan idag så har jag praot, fick sluta klockan 1, riktigt skönt !!
När Matilda hade slutat så träffade jag henne och vi stack till Myrorna, fast det tog nästan 1 timma för oss att hitta dit..... Där så hittade jag inte så jätte mycket, eller jag köpte bara en stickad tröja. Ni ska få se den sen, någon gång då jag har tid att fota. Inatt så sover jag och Matilda nog över, hos vem vet jag dock inte ännu. Mysigt värre !
Ha en bra fredag, hejdå !
Kolla vad söta de är !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fin blogg!! Allt bra idag sötnos? :]

2012-09-09 @ 10:05:44
URL: http://yingzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0