BEROENDE...??

Hej!
jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat förrens nu, usch! Inatt sov Moa hos mig, och sedan idag åkte vi ner till stan för jag skulle visa henne vad jag önskade mig av henne. 
Dock kom jag inte hem tomhänt... förvånade? haha! kanske inte... Men iaf fick jag med mig ett par jeans och 5 nagellack! ja ni läste rätt, jag älskar nagellack....! 
Bilder kommer komma upp på hur dom ser ut osv, men jag är iaf nöjd med nagellacken och byxorna :) 
Ikväll skulle vi egentligen sovit över men det blev inte så för jag fick ont i magen och ingen av oss orkade typ inte, det får ske ngn annan gång!
 
Imorgon är det ridning igen, weho! ska upp till stallet liite tidigare (sisådär 2h och 45 min innan min häskunskap) men vi ska fota hannah&vendela när dom rider, så ni kanske kan få ett litet smakprov på det. 
Sedan när vi rider så ska Alicia och kanske hannah det vet jag inte än, fota mig och Moa när vi rider :) 
Jag har förresten lite dålig inspiration just nu... kom gärna med tips! 
men nu ska jag inte tråka ut er mer,  ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: alicis

Japp jag ska ta kort på er

2012-08-15 @ 14:31:39
URL: http://poonnytokarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0