REDAN TRÖTT PÅ SKOLAN...?

Hej!
åkte hem till Moa direkt efter skolan och där gjorde vi inte så mycket, eller vi hann inte typ för hon skulle träna, men iaf nu har jag nästan gjort klart min engelskaläxa! ÅH hur kan man ens ge 3 st läxor i samma ämne till samma dag? PÅ FÖRSTA VECKAN? orkar inte att jag inte ens har börjat med engelskaglosorna...
har 10 spanskaglosor till imon med, har du övat matilda? nej.
Men aja de är bara att bita ihop, går ju trotsallt i 9an, och då räcker det inte att bara göra det, utan man ska göra det bra också..... inte kul haha!
 
aja hoppas ni har haft en bra dag idag, det har iaf jag haft!
Men ska nog fixa lite tidsinställda nu, hann inte det igår för jag behövde plugga, haha gick inte så bra med den delen men aja!
vi hörs senare, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

Sv: hehe varsegod! :) allt är toppen med mig, hur är det själv? :)

2012-08-28 @ 18:54:06
URL: http://nathalieodhe.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! Söt due & fin blogg du har :)
Allt bra?

2012-08-28 @ 19:19:39
URL: http://www.lindac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0