PRESENTATION

Tack Nellie för den superfina designen, den blev fin och stilren som vi ville ! :)


Hej !
jag heter Moa och fyller 15 i år. Jag lever mitt liv i Huskvarna .
På fritiden så springer jag orientering och rider ! vilket jag tycker är väldigt roligt.
tycker det är väldigt roligt med mode
5 saker jag älskar:
- shoppa
- mina vänner
- lov !
- träna
- sova!
5 saker jag hatar:
- mörker
- skolan
- höjder !!
- kabinlifter...
- åska
5 ointressant fakta:
- jag älskar min katt!
- hatar mina fötter...
- hatar när jag har dåligt med pengar....... :(
- ganska blyg
- har svårt för att vara seriös på bilder
Hej!
Jag heter Matilda och jag är 14 snart 15. Jag bor i Huskvarna med min mamma,pappa, 2 bröder och min älskade kisse ♥
På min fritid håller jag på med gymnastik och ridning, och är intresserad av mode då som ni kanske förstår, hihi!
5 saker jag älskar:
- tuggummi
- pengar
- de som står min nära, såklart !
- kläder !!!!
- skratta!
5 saker jag hatar:
- SPINDLAR!!!!!!
- när jag förlorar, är en sjukt dålig förlorare (!)
- när man inte lyssnar när jag pratar med en :( 
- min lärare (a)
- när saker och ting inte går min väg...
5 ointressant fakta:
- jag har INGET tålamod, verkligen inget.
- jag har också väldigt kort stubin, blir lätt sur över sjukt onödiga saker (!)
- min katt är bäst
- bjuder gärna på mig
- L I N S L U S

Hoppas det va tillräckligt med information, annars får ni gärna slänga in en kommentar!
ni får lite bilder också , njut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar ni mcdonaldsmusen ?

2012-02-06 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0