TODAY

Hej!
idag ska jag BARA ta det lugnt, har verkligen ingen ork till att göra något idag, latmask!
Ska iaf blogga, packa lite mer och kanske fota lite? gillade ni fotona jag tog eller vill ni inte se mer av det? :) Jag måste ta tag i packningen nu snart, för på måndag ska jag träffa Elina, och på tisdag fyller min bror år. Sedan på Onsdagen åker vi ju, BARA 3 DAGAR KVAR!
 
När jag är där ska jag verkligen njuta, och kommer ha med mig ett minneskort dit på 1000 bilder - det blir nog fullt haha! kommer ha med mig kameran överallt, ofcourse. 
Hade tråkigt innan också så jag fotade packningen, eller jag har iallafall börjat lägga fram lite saker, så om ni är sugna på att se det (?) så kan jag lägga upp det utan problem, säg bara till!

Aja... får väl börja med lite inlägg nu då kanske, vi hörs senare, hejdåå!
min söta lilla kisse ! 
 

Kommentarer
Postat av: julia

sv: idag är det 19+ och lite mulet ibland,men solen kikar ibland förbi:) hos dig då?

2012-07-08 @ 13:32:41
URL: http://juliaasliv.blogg.se
Postat av: Hanna

Sv: Ingen orsak xD Vad ska du göra i sommar :D

2012-07-09 @ 11:20:06
URL: http://hannaswonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0