FULLT UPP

Hej!
ni vet ju varför jag inte bloggade så mycket igår, och lite idag men jag och Diana tog massa kort med endast klänning på oss så det blev endel fiiiina bilder! Ni får se dem någon gång i veckan, för att jag ska träffa Thilda imorgon och prata om de sista med Turkiet. Efter det så hänger jag med henne hem och sover där för på Måndag så drar vi till ULLARED! ska åka med henne ju så jag kaske inte handlar jättemycket, men asgött ändå juu!
 
Sedan tis-ons har jag ingen aning om vad som händer , vet bara att jag måste packa på onsdag för på Torsdag far jag till Lingvallen! Lingvallen är ett gymnastikläger, ska bli skitkul! HOPPAS BLOGGAPPEN ÄR IGÅNG IGEN! annars får det bli några enstaka inlägg utan bilder, för det funkar inte att göra det via ''safari'' på den nya designen - DET SUGER!!!
men nu ska jag svara på alla våra 37 kommentarer, vi hörs nästnästa år! (nej jag skojar vi hörs imon) godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Säw

SV: Ja absolut, allt bra med dig?:)

2012-06-24 @ 11:00:20
URL: http://emeliesaw.blogg.se
Postat av: hanna

ha en bra söndag :)

2012-06-24 @ 13:37:23
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0