RIDPASSET OCH LITE ANNAT BABBEL

Hej!
är hemkommen efter ett hemskt ridpass. Det gick verkligen skiiit! fick en häst som heter Cheenock och jag har faktist inte ridit honom innan. Vi red ju i paddocken så det va ganska mycket knott så han gick och skakade och sådant med huvudet. Sedan på ena kortsidan så var de extra mycket och där hade vi 2 bommar där man skulle rida i trav och ha hästen ställd emellan. Där gick det inte alls. Mellan första och andra bommen stack han, varje gång!!!!
Jag kännde bara hur dåligt jag red för det va massa saker och hästar överallt! Sedan i andra varvet gjorde han samma sak men asså inte i sken, men i gallopp...
Så jag är inte alls nöjd efter idag, men det är mycket häst att hålla reda på. Nästa vecka är det sista gången + hoppning så hoppas inte på honom, vill kunna avsluta detta året bra!

Aja nog av mitt tjafs och hästsnack, imorgon är det torsdag vilket betyder - DEN JOBBIGASTE DAGEN PÅ HELA VECKAN! wihooo dock den sista Torsdagen på hela terminen.
Efter skolan så kanske jag ska träffa Moa ? Eller kanske har inte bestämt någonting.
Men nu ska jag svara på lite kommentarer, ni får ha det skitbra de resterande 2 h på denna dagen. Godnatt!

bjussar på en sjukt snygg bild på mig och Thilda från i höstas!

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

synd att det inte gick bra med ridningen :s

2012-06-06 @ 22:34:13
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0