SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Favoritsång just nu?
matilda:hmm.. just nu.... det vet jag faktist inte, lyssnar på allt just nu verkligen, blir lite svårt att svara på den...
moa:ehm.. har ingen just nu
Favoritblogg just nu?
matilda: kenzas.se och våran såklart haha!
moa:kenzas.se
Varför startade ni blogg?
matildaochmoa: För att vi båda är väldigt modeintresserade så en dag bara bestämde vi det haha! :)
Har ni syskon?
matilda: ja!
moa: japp :)
Om ja, vadå för några, tjej eller kille?
matilda: jag har 2 storebröder och en ''halvbror'' alltså pappas barn innan han träffade mamma ! :)
moa:en lillebror och en storebror
Har du någon fobi?
matilda: SPINDLAR
moa:höjder!
Är ni ihop med någon?
matilda: nej :)
moa: nepp
Hur känner ni varandra?
matildaochmoa: vi har känt varandra nästan hela livet, så vi är barndomsvänner och har gått på dagis-5an tillsammans :)
Varför startade ni blogg tillsammans?
SE OVAN
Vilket mobilmärke gillar ni?
matilda: apple-iphone !
moa:iphone
Favorit mat?
matilda: TACOS
moa: oxfilé
Tycker du om skräckisar?
matilda: nej haha !
moa: nee
gillar du rosa hår? :)
matilda: inte på mig, men det kan vara snyggt på endel andra. JAG skulle aldrig villja ha det iaf:)
moa: asså jag tycker inte om helt rosa hår, isånnfall dip dye!
gillar du rebecca och fiona?
matilda: ja, de har sjukt fint hååår, deras blogg är bra och de är asbra inspiration!
moa: vet inte vilka det är, så nej.
gilar du dip dyw?
matilda: ja jag älskar dip dye, funderar på det eller hombre ! :)
moa:ja jag tycker dip dye är fint!
favo klädes märke ? :)
matilda: jofama by kenza är sjukt snyggt, men jag kan inte säga att jag har en favorit, för sådant är så sjukt svårt!
moa:har ingen speciell favorit faktist..

THIS-OR-THAT
matilda                                                             moa
varmt/kallt                                                   varmt/kallt
hund/katt                                                      hund/katt                                
popcorn/chips                                           popcorn/chips
bada/sola                                                      bada/sola
häst/ponny                                                    häst/ponny
långa naglar/korta naglar                     långa naglar/korta naglar
simma under vattnet/över ytan          simma under vattnet/över ytan
hm/ginatricot                                               hm/ginatricot 
kissie/kenza                                                kissie/kenza     
blond/brunett                                               blond/brunett
snygg kille/söt kille                                 snygg kille/söt kille 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Säw

SV: Tack så mycket, det är super med mig! Haft en bra dag?:)

2012-06-26 @ 18:08:37
URL: http://emeliesaw.blogg.se
Postat av: Louise

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd!

Kika gärna in och kolla om du vann, om inte så får du gärna vara med igen :)

Kram.

2012-06-27 @ 12:46:18
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: Felicia&Hanna♔

taack för svaren :D<333

2012-06-27 @ 21:42:38
URL: http://cheersisterss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0