TJUGOTRE OCH TRETTIOSJU DEN ANDRA JUNI 2012

Hejhej!
Kom hem igår från en 2 dagar lång kanothajk men jag var så sjukt trött när jag kom hem så jag myste ner mig i soffan med täcke och kissen. Men hajken var trotsallt inte så hemsk som jag trodde, jag trodde jag skulle ramla i och aldrig vara torr och frysa hela tiden, men så var inte fallet! (som tur var).
Idag har jag träffat Moa, och vi har bara myst, eftersom jag inte mår toppen så sket vi i rix fm, den kommer igen ändå! Men vi har tränat lite ändå och ätit godis för att konpensera att vi tränade , haha! nejdå...
Det är väl ungefär det som har hänt när jag har varit borta.
Ha det superduper fint så ska jag gå och hämta min godispåse, puss!

Kommentarer
Postat av: f

2012-06-03 @ 14:14:54
Postat av: filippalofsved♔

sv; ingen fara! :D

Jag ska bara se till att bli frisk! :D

allt bra med dig annars då?`

2012-06-03 @ 14:15:35
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0