UTERITT

Hej!
just nu är jag hemma hos Diana och jag ska sova här inatt, så kommer inte kunna blogga mer idag, men jag kommer ladda upp dagens bild x 2 imon istället!
 
Idag så har jag och Diana tagit en låååång uteritt, fick rida världens sötaste ponny!!!!!! Freja heter hon och hon är så söt så man smäller av! har bilder sen, men inte nu då:) För övrigt så ramlade Diana av idag, eller vi skulle gallopera på ett fält så raceade våra hästar liiiiite (!!) så bockar Felix (hästen hon red) och så ''kastar'' sig diana av hästen och han sticker i typ sken mot mig och Freja, hahah sötis!
Men vi hade en mysig och fartfylld (!!!!!!!!!!!!!) dag ute i det sköna vädret ;) hoppas ni har haft det lika bra!
Men nu ska jag vara lite social med Diana, så vi hörs imon, hejdååå!
vääärldens sötaste katt ligger i mitt knäääääää NAWWWWWWWWWWWWWWWWW
 
 
felix till vänster och freja till höger

Kommentarer
Postat av: BATT

va gulliga!!

2012-06-23 @ 18:05:34
URL: http://batts.blogg.se
Postat av: Emelie Säw

Sjukt söta hästar! :)

2012-06-23 @ 18:20:15
URL: http://emeliesaw.blogg.se
Postat av: natta

hahah jag har också ridit dom 2 :)

Svar: haha okej gött ! :)
ztylee.blogg.se

2012-06-24 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0