#¤%&"/?!"#¤½§^'~

får ju seriöst snart världens ryck!!
försöker få över bilder från min iphone till datorn men dem vill inte samarbeta!
det står typ att datorn inte känner igen enheten och vafan har kopplat in min iphone till denna datorn 10000 gånger innan ju ?!
så om någon vet hur jag ska göra för att fixa detta problemet får kontakta mig innan min värld går under!
kommer inte kunna ladda upp bilder (nya) på bloggen annars :((
och förövrigt så skrev jag detta + massa mer så startar internet sidan om så måste jag skriva om hela skiten! det är verkligen inte min dag idag, borde ha hjälm och massa skydd på mig för att överleva?!
aja vad gör man inte för sina läsare??
ADIOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0